PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY UVODNI STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA HLAVNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ ZLÍNSKÝ KRAJ OLOMOUCKÝ KRAJ JIHOMORAVSKÝ KRAJ PARDUBICKÝ KRAJ KRÁLOVEHRADECKÝ KRAJ LIBERECKÝ KRAJ VYSOČINA PRAHA STREDOČESKÝ KRAJ ÚSTECKÝ KRAJ JIHOČESKÝ KRAJ PLZEŇSKÝ KRAJ KARLOVARSKÝ KRAJ



DOPORUČUJEME
Zpíváme pro radost
 
 

076 Mělník - Mšeno - Skalsko - Mladá Boleslav [ Железнодорожная линия ]

Železniční trať Mladá Boleslav hl. n. – Mělník (v jízdním řádu pro cestující označená číslem 076, od prosince 2014 část Mšeno – Mladá Boleslav připojena k tabulce 064) je jednokolejná regionální dráha, skládající se ze tří historicky postupně vzniklých úseků.

Úsek Mělník – Mšeno

Osobní vlak v stanici Lhotka u Mělníka (2006) Listina o koncesi ze dne 18. ledna 1896 byla vydána ke stavbě a provozování lokomotivní železnice, která vystavena buď jako místní dráha o kolejích pravidelných ze stanice Mělnické do Mšena s odbočkou ze Lhotky do Střednice a vlečnou drahou z Mělníka k Labi. Koncesionář se zavazuje, že povolenou železnici počne ihned stavěti a ji nejdéle do roka dokonati a pravidelnou vozbu na ní provozovati.

Úsek Mšeno – Vrátno – Skalsko

Listina o koncesi ze dne 18. dubna 1896 byla vydána ke stavbě a provozování lokomotivní železnice, která vystavena buď jako místní dráha o kolejích pravidelných ze stanice Mšena místní dráhy přes Vrátno a Lobeč do Dolního Cetna, aby se připojila k vlečné dráze z Chotětova do Dolního Cetna. Koncesionář se zavazuje, že povolenou železnici počne ihned stavěti a ji nejdéle do roka dokonati a pravidelnou vozbu na ní provozovati.

Úsek Skalsko – Mladá Boleslav

Listina o koncesi ze dne 19. února 1904 byla vydána ke stavbě a provozování lokomotivní železnice, která budiž zřízena jako místní dráha o rozchodu pravidelném, ze stanice Sudoměř–Skalsko přes Mladou Boleslav a Dolní Bousov do Staré Paky. Koncesionář se zavazuje, že povolenou železnici počne ihned stavěti a ji nejdéle do dvou let dokonati a pravidelnou vozbu na ní provozovati.

Provoz v úseku Skalsko – Dolní Cetno – Chotětov byl zastaven roku 1970 a roku 1974 byl úsek zrušen; kolejový svršek se dochoval na 1,2 km této odbočky. [zdroj]

Na co zírá mašinfíra - http://www.idnes.cz/cestovani/po-cesku/na-co-zira-masinfira-trat-076-mseno-melnik.A210816_155758_po-cesku_vrja

UPŘESŇUJÍCÍ ODKAZY

  • 0.00 km Mělník [ Железная дорога ] [gps], 175.00 m.n.m.
  • 2.00 km Velký Borek [ Железная дорога ] [gps], 185.00 m.n.m.
  • 4.00 km Mělnická Vrutice [ Железная дорога ] [gps], 190.00 m.n.m.
  • 8.00 km Hleďsebe [ Железная дорога ] [gps], 205.00 m.n.m.
  • 10.00 km Lhotka u Mělníka zastávka [ Железная дорога ] [gps], 205.00 m.n.m.
  • 11.00 km Lhotka u Mělníka [ Железная дорога ] [gps], 210.00 m.n.m.
  • 16.00 km Nebužely [ Железная дорога ] [gps], 290.00 m.n.m.
  • 18.00 km Živonín [ Железная дорога ] [gps], 315.00 m.n.m.
  • 21.00 km Kanina [ Железная дорога ] [gps], 340.00 m.n.m.
  • 24.00 km Mšeno [ Железная дорога ] [gps], 355.00 m.n.m.
  • 26.00 km Skramouš [ Железная дорога ] [gps], 305.00 m.n.m.
  • 28.00 km Vrátno [ Железная дорога ] [gps], 325.00 m.n.m.
  • 31.00 km Trnová [ Железная дорога ] [gps], 285.00 m.n.m.
  • 33.00 km Sudoměř u Mladé Boleslavi [ Железная дорога ] [gps], 245.00 m.n.m.
  • 34.00 km Skalsko [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 37.00 km Katusice [ Железная дорога ] [gps], 315.00 m.n.m.
  • 39.00 km Líny [ Железная дорога ] [gps], 310.00 m.n.m.
  • 41.00 km Bukovno [ Железная дорога ] [gps], 310.00 m.n.m.
  • 49.00 km Mladá Boleslav hlavní nádraží [ Железная дорога ] [gps], 210.00 m.n.m.

UMÍSTĚNÍ


AKTUALIZACE: Šormová Helena (INFOSYSTEM s.r.o.) org. 2, 09.01.2022 v 11:53 hodin

Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
 
FOLKLORNÍ FESTIVALY
FOLKLORNÍ AKCE
TURISTIKA