PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY UVODNI STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA HLAVNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ ZLÍNSKÝ KRAJ OLOMOUCKÝ KRAJ JIHOMORAVSKÝ KRAJ PARDUBICKÝ KRAJ KRÁLOVEHRADECKÝ KRAJ LIBERECKÝ KRAJ VYSOČINA PRAHA STREDOČESKÝ KRAJ ÚSTECKÝ KRAJ JIHOČESKÝ KRAJ PLZEŇSKÝ KRAJ KARLOVARSKÝ KRAJ

ENCYKLOPEDIE FoS
Základní informace o FoS ČR
Adresář FoS
Partneři FoS
Folklorní festivaly FoS ČR
Folklorní soubory FoS ČR
Folklorní materiály
Folklorní projekty
Folklor a media
KALENDÁŘ FOLKLORU
Folklorní akce a lidové umění
Festivaly FoS ČR
ZAHRANIČNÍ AKTIVITY FoS
Zahraniční aktivity
Zahraniční festivaly
Výměny a nabídky
Kolečka a půlkolečka
AKTUALITY A ZPRÁVY
Aktuality, novinky, zprávy, ...
Poskytované dotace
Archiv článků
FOLKLOR A TRADICE
Časopis Folklor
Folklor a lidové tradice v ČR
Etnografické členění ČR
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla
Kroje a lidové oblečení
SLUŽBY
Vyhledávací centrum
Pro registrované

Časopis FOLKLOR


DOPORUČUJEME
Zpíváme pro radost
 
 

Tiskové zprávy a články

Domácí cestovní ruch hledá své logo, svůj slogan a svého maskota

Praha, 20.4.2009 - Navrhovat nejhezčí logo, zvukomalebný slogan a nejsympatičtějšího maskota může každý v soutěži, kterou vyhlásila agentura CzechTourism. Jedná se o součást realizace projektu "Marketingové aktivity k zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu", jehož cílem je podpořit trávení volného času v naší republice. Návrhy lze podávat do 19. června 2009. Tři vyhodnocené návrhy v každé kategorii získají finanční odměnu.
Soutěž je součástí projektu, který reaguje na dlouhodobé potřeby domácího cestovního ruchu, a to na nezbytnost zvýšení využití potenciálu domácího cestovního ruchu pro růst naší ekonomiky. Obyvatelé Česka stále nedostatečně využívají možností trávení volného času a dovolené v tuzemsku a celková situace se nadále zhoršuje. Analýza potřeb potvrdila, že se tak děje převážně z důvodu neznalosti či podceňování nabídky cestovního ruchu. Proto projekt přináší systémotvorný prvek pro podporu rozvoje domácího cestovního ruchu v podobě vytvoření jeho brandu, jako integračního poznávacího znamení pro cestování po republice. "Očekáváme, že dojde ke zvýšení povědomí o možnostech domácího cestovního ruchu u všech skupin tak, aby byl podnícen jejich zájem více cestovat a trávit volný čas v tuzemsku", konstatuje Rostislav Vondruška, ředitel agentury CzechTourism.
CzechTourism očekává, že soutěž zaujme každého, v jehož srdci je místo pro cestování po tuzemsku, ale především grafiky a studenty grafických škol či reklamní textaře. "Velká očekávání máme od návrhů maskota, který by se měl stát ikonou domácího cestování, měl by se stát průvodcem po zajímavostech, měl by být milý a sympatický většině našich obyvatel", vysvětluje Petr Kratochvíl, odborný garant projektu.
Podrobné podmínky soutěže jsou k dispozici na http://www.czechtourism.cz/?menu=3&mitem=024&show=063
Projekt "Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu" je spolufinancován z prostředků Evropské unie v rámci Integrovaného operačního programu.
Více informací:
Ing. Petr Kratochvíl
odborný garant projektu
ČCCR - CzechTourism
tel.: 221580407
e-mail: kratochvil@czechtourism.cz
Zveřejněno 28.04.2009 v 10:20 hodin

Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
 
FOLKLORNÍ FESTIVALY
FOLKLORNÍ AKCE
TURISTIKA