PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY UVODNI STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA HLAVNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ ZLÍNSKÝ KRAJ OLOMOUCKÝ KRAJ JIHOMORAVSKÝ KRAJ PARDUBICKÝ KRAJ KRÁLOVEHRADECKÝ KRAJ LIBERECKÝ KRAJ VYSOČINA PRAHA STREDOČESKÝ KRAJ ÚSTECKÝ KRAJ JIHOČESKÝ KRAJ PLZEŇSKÝ KRAJ KARLOVARSKÝ KRAJ

ENCYKLOPEDIE FoS
Základní informace o FoS ČR
Adresář FoS
Partneři FoS
Folklorní festivaly FoS ČR
Folklorní soubory FoS ČR
Folklorní materiály
Folklorní projekty
Folklor a media
KALENDÁŘ FOLKLORU
Folklorní akce a lidové umění
Festivaly FoS ČR
ZAHRANIČNÍ AKTIVITY FoS
Zahraniční aktivity
Zahraniční festivaly
Výměny a nabídky
Kolečka a půlkolečka
AKTUALITY A ZPRÁVY
Aktuality, novinky, zprávy, ...
Poskytované dotace
Archiv článků
FOLKLOR A TRADICE
Časopis Folklor
Folklor a lidové tradice v ČR
Etnografické členění ČR
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla
Kroje a lidové oblečení
SLUŽBY
Vyhledávací centrum
Pro registrované

Časopis FOLKLOR


DOPORUČUJEME
Zpíváme pro radost
 
 

Archiv článků 2002

Nepřipomíná vám to něco?

Rozhovor pracovnice informačního centra (ic) s provozovatelem nově přestěhované služby:
IC: Dobrý den, to jsem ráda, že vás vidím, telefonovala jsem vám, abych zjistila ceny a novou provozní dobu, jak jste teď na novém místě, ale nikdo to nebral.
PROVOZOVATEL: Ale mně nikdo neříkal, že vám to musím hlásit, já to měla oznámit na městě a tam jsem to oznámila. To vám mají říci oni.
IC: Oni mi to nebudou hlásit, to je ve vašem zájmu, abych na dotazy na provozní dobu a ceny mohla podat potřebné informace. Je to v podstatě vaše reklama a je to zdarma! A zájem je veliký!
PROVOZOVATEL: A ti ostatní co jsou v novém objektu, ti vám něco hlásili?
IC: Bohužel taky ne, budu je také shánět, abych tu ty údaje měla.
PROVOZOVATEL: No, já žádnou reklamu nepotřebuji. Ti co byli zvyklí k nám chodit, si nás najdou. A je to na objednávku, takže si každý může dopředu zavolat a domluvit se.
IC: Dobře, já jsem vám to jen chtěla nabídnout.
PROVOZOVATEL: Konec konců je ta provozní doba stejná.
IC: Ale to přece není, už jsem zjistila, že pondělí je celý den zavřeno a to přece nebylo!
PROVOZOVATEL: No, já stejně nevím, jestli tam zůstaneme, chodí tam tak málo lidí, že to ani nevydělá na nájem.

Poznámka pod čarou: denně nám na informační centrum volají lidé dotazy na tuto službu. Provozovatel má málo zákazníků - neví, zda služba vydělá na nájem - ale přece si nebude dělat u nás zadarmo reklamu. No uznejte, to přece nemá zapotřebí.

Nepřipomíná Vám to něco?

Simona Sládková
Ševčíkova 23
341 01 Horažďovice
Česko (CZ)
fax: (+420) 376 513 530

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím 16 názorů)


Takové a podobné situace jsou také na Moravě. Př. Pracovnice IC zjišťovala aktuální ceny jednoho nejmenovaného pensionu. V tomto pensionu určují ceny pokojů podle toho kdo se na to ptá a kdo chce být ubytován, po opětovném dotazu kolik stojí dvoulůžkový pokoj mi bylo řečeno 600,--Kč (na pokoj).Zaktualizovali jsme tedy seznam s ubytováním. Za týden jsme chtěli v nejmenovaném pensionu ubytovat německý pár, a na dotaz jestli teda budou platit 600,--Kč nám vyčítavým tónem bylo řečeno, "Kde jste tu cenu sebrali??" To bylo možná tak před 2 roky!"
(Pro cizence se cena neda určit dopředu, protože záleží jestli je Němec, Francouz nebo Polák. I tak jsou ceny různé!!)
Také máte podobné či stejné zkušenosti s odlišnými cenami pro tuzemce a cizince???


A ještě tristnější je komunikace s ubytovatelem během prověřování sezónních cen:
TIC: ... Aktualizujeme nabídku ubytování, mohla bych si s vámi ověřit počet pokojů a ceny za ně?
Ubytovatel: To si musíte zavolat vedoucího.
TIC: A mluvím s recepcí?
Ubytovatel: No...
TIC: A vy neznáte počet pokojů?
Ubytovatel: To bych musela spočítat.
TIC: A mohla byste to udělat?
Ubytovatel: Už jsem vám říkala, že si máte volat vedoucího, já nevím, jestli vám můžu říct...


30.08.2001 v 08:45Rejhons Daniel

Smutné, ale bohužel pravdivé. Na druhou stranu mě potěšilo a dokonce se mi ulevilo, že podobné instituce a "podnikatelé" nežijí jen v Děčíně.


30.08.2001 v 07:18Veselý Pitomec

Taky si tak připadám...


29.08.2001 v 08:20Luděk Šorm

Také v Pardubicích hraje Informační centrum často roli "VESELÉHO PITOMCE". Uznejte, prosím, že je to přiléhavé označení (není z mé hlavy) pro situaci, kdy Íčko se snaží takřka proti vůli instituce či firmy, jež má z toho našeho snažení prospěch.


29.08.2001 v 08:00Jiří Kučírek

Podobných hovorů máme v Ústí nad Labem spousty.Občas jsme v očích podnikatelů jako finančáci nebo ještě spíše agenti,kteří zneužijí informace o otevíracích dobách nebo o cenách v hotelech.Je to dost smutné čtení.


NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY

Zveřejněno 28.08.2001 v 11:22 hodin

Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
 
FOLKLORNÍ FESTIVALY
FOLKLORNÍ AKCE
TURISTIKA